årets tvättabbe!

Här är årets största tvättabbe! Men först lite historia om min syster. Hon vägrar att tvätta för hon vet inte vilka material som får vara tillsammans och vilka färger som får vara tillsammans. Därför är jag tvätt ansvarig i detta hus. En gång tvättade jag en tröja i 40 grader isf 30 och den blev sig inte riktigt lik så då blev det ju hus i helvete..  

Tvättade vitt idag och när jag nyss tog ut det var det något som var konstigt.. Eller det var en konstig tröja i tvätten. Den var stenhård, jättekort och hög i kragen så den var strypvänlig. Fattade inte varför Annica köpt en sån konstig tröja men kom sedan på vilken det var. Det långa linnet från Gina som är slappt, jättemjukt och ganska stor uringning. Försökte komma på en ursäkt och kom bara på det att "jag hade visst ställt maskinen på 30 grander och att jag vet inte vad som hänt" Så fick det bli.. 10 sekunder senare när jag fixar resten av tvätten kommer jag på det.. DET ÄR JU FAN MITT LINNE!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaaha

2007-01-12 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback