cp onsdag!

ÅÅååååååååå, jag har aldrig varit såhär arg och ledsen på samma gång! Igår var jag hemma för att jag var sjuk, hade inte feber först men fick lite sen.. Och eftersom jag överlag bara mådde skit så skulle jag vara hemma idag så jag sulle må bättre och jobba imorrn. Kl 7 ringer Johan och säger att jag MÅSTE komma till jobbet! Jag förklarar att jag inte mår bra, vet inte om jag har feber eftersom jag sover och måste åka komunalt till vallentuna. "Ta tempen och ring sen, om du inte har feber kan du komma" Nej, feber hade jag ju inte. Så nu förstår han inte varför jag är hemma om jag inte är sjuk. Jag sa ju att det inte räknas som sjuk om man inte har feber. Jag hatar det här! Vill inte jobba kvar för en sekund!!!

Mamma hade som tur var bilen hemma. Så snart ska jag ta bussen till henne för att sätta mig i en iskall bil, åka en halvtimme komma till jobbet, göra klart cp Pahléns och sen åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback