dejt!

Nu har jag dejtat en oxfile pizza, tjejfilm (där man absolute inte kunde räkna ut slutet innan) och framförallt min soulmate. Det var verkligen på tiden!

På fredag blir det M&G för hela slanten, jag håller fortfarande på att finslipa min plan. Den måste planeras in i minsta detalj så att ingenting går fel. Det skulle ju vara fruktansvärt pinsamt! Och eftersom jag och Markus "planerade" att han skulle bjuda oss på fler päronshots så ska Emma påminna honom om det :) Han kanske inte har lika bra minne som jag när han dricker.. Eller det har han ju inte eftersom han inte kännde igen mig från julfesten. Var iofs ömsosidigt.. Om någon annan är villig att köpa såna så är det helt okej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Höhö, jag gillar när du smider planer som kan fungera! Se nu till att det inte blir pinsamt på fredag :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback