fredag!

Jag ääääääälskar att åka hem från jobbet när det är ljust ute! Vilket bara är på fredagar då jag slutar halv två! Och idag var världens kortaste fredag. helt plötsligt fick jag inte jobba mer. Som alla fredagar glömmer jag att stämpla ut, men idag kom jag på det när jag kom ut till bilen så det var ju bara att knata in igen.

Igår sa jag att jag inte var så taggad för party, jag ångrar mig! Vilket jag redan gjorde vid 11 då jag lyssnade på Kobojsarna :) Men det blir nog inge för nu ska jag göra följande i följande ordning:

1. Fredagsduscha
2. Göra mig fredagsfin fast jag bara ska vara hemma
3. Inte ta en fredagsdrink
4.Packa till pappa och laaaaandet
5. Köpa en kamera ev. Def dvdn!
6. Sitta still och ev. ta en fredags drink :) 


Emma! Lyssna!
http://youtube.com/watch?v=K922jkDXTR4&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?v=TmjMFhgC_x0&mode=related&search=

Kommentarer
Postat av: Emma

Camilla.
Let me just break this to you:
VI MISSADE DEF NÄR DOM VAR I SAMMA DUMMA LAND SOM OSS :'( Vi måste ju vara de sämsta människorna som vandrar på denna jord.

Dags för en Def-kväll snart eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback