hurtbulle!

Jag måste vara den hurtigaste människan i världen! Fast Veronica är inte så dålig hon heller :) Idag la vi på mer vikt på skivstången, inte mycket men ett litet steg iaf! Tänk hur starka vi kommer vara om två månader!! Har sprungit runt och visat mina nya muskler för pappa och Annica. Mycket imponerade blev dom! Och den 10 februari är det temapass med live band! Klockrent!

Idag halv fem kom min chef till mig och frågade varför jag jobbade. Eftersom vi slutar då. Jag förklarade att jag inte blir hämtad förrns om en kvart så jag lika gärna kan jobba den tiden. Då var jag duktig! Det gäller att samla plus poäng så fort man kan! Sen frågade han om jag inte skulle jobba till septemer eller tills terminen börjar. Då blev jag lite stressad eftersom jag ska till utlandet.. Men jag lovade att om ingen av mina skolor vill ha mig så ska jag jobba kvar hos honom. Sen kanske jag kommer tillbaka en vacker dag..

P.S Jag är ett kycklingmonster! Dvs. Jag älskar kyckling mer än allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback