konstigt tjejhumör

Ikväll är det storm igen, tycker att det är storm i stort sätt hela tiden. Har kollat på alla reunion bilder och jag vill åka igen! Igen, igen och igen! Folk är så hilma roliga så man kan ramla av stolen! Fast känna igen folk är jag sämst på men det visste väl vi alla sen innan.

Har egentligen inget vettiga att skriva förutom att jag är sånt där konstigt tjejhumör. När man känner sig ledsen utan anledning och man orkar inget annat är att sova. Det är säkert vädrets fel! Jag behöver sol, värme och vårkänslor i mängder! Förstår inte snön att den redan har missat sin chans i år. Kom den inte till jul och nyår behöver den inte komma alls! Nu ska det blli vår! Jag vill kunna vara ute den här tiden i kortbyxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback