LAAAAAANDET!

I lördags skulle jag och Johan åka upp till landet för att möta mamma och Sten. Jag har åkt dit en gång men tog för givet att jag hittade, vilket jag också gjorde :) Blev dock lite nervös när Västerås helt plötsligt inte stod på några skyltar! Efter Format blev vårat andra stopp såklart Godisstoppet! Jag var ungerfär lika uppspeld som alla ungar om inte ännu mer. Till vår road trip köpte vi iaf ett kg godis, VAR!! Åt drygt 7 godisar på hela helgen..  Sen blev det lunch på Donken men någon Nisses hittade vi inte, tar det nästa gång vi åker upp! Jag ska ju hitta blommiga gummistövlar till mig och Annica. Vårat tredje och sista stopp blev en Statiolmack i Fagersta. Och inte vilken mack som helst utan världens bästa! Dom hade allt utom Marshmellows som vi skulle ha.. Vi fyndade två trädgårdstomtar till landet. Och jag hittade ett barset med, shaker, sil, sked och mått! Och så köpte jag 6 snapsglas i olika färger för 25 kr samt 4 ascoola shotglas för 20 kr! Bäst helt enkelt! Framme blev det bastu med rundspringning i skogen, hummer och oxfile till middag, skumpa, brasa, spel och raket smällning! Hur mysigt som helt! Blev helt kär på nytt fast det var jag ju redan så jag blev det ännu mer :) På söndagen blev det lång promenod med mina love vantar jag fick i julklapp, mer spel och till sist hem körning. Skulle vilja vara kvar där längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback