lördag.

Mitt huvud gör ont! Mina händer gör ont! Hela min kropp gör ont! Det finns tre förklaringar.
1. Två Tokyo icetea plus lite andra drinkar igår.
2. Jag jobbar på ett jobb med vassa plåtsaker och där man får paper cuts.
3. Jag gick på skivstång igår. 

Allt jag ville ha imorrse var en mysmorgon i sängen minst hela dagen. Så blev det inte :( Johan satt i telefonkö i 50 minuter för att ringa Löwet. Han är sjuk och jag och hans mamma misstänker mässlingen! Sen blev det uppstigning, brunch hos hans päron och sen en låååång promenad hem. Det var svinhalt och jag hade högklackat. Plus att jag har så ont i bena så jag knappt kunde gå..  Livet är hårt ibland!

Chips, cola, soffa, Moulin Rouge ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback