måndag.

Jag pallar inte det här! Det är inte värdet som får mig på sånt här dåligt humör. Det är mitt jobb. Som jag ibland gillar lika mycket som ost, choklad och drinkar på samma gång men ibland hatar som pesten. Nu är det pesten! Min chef är den mest orealistiska chef i världshistorien. I vanliga fall kollar man hur lång tid det tar att göra en sak för att sen bestämma hur mycket man ska betalt för det. Han gör precis tvärtom. Han har ett pris på sakerna, sen jämför han det med hur mycket pengar jag ska tjäna in på två veckor så delar han det rakt av. Då kommer han på hur mycket jag ska göra i timmen. Det funkar inte så! Mina händer funkar inte så fort och mitt huvud orkar inte med all stress. "Hur går det?" Är standard frågan, 80 gånger om dagen. Jag säger att det går bra, eftersom det gör det! Men enligt dom går det inte bra, eftersom det går för sakta. Eftersom enligt deras pucko uträkning ska jag göra klart alla 200 lampor på  två dagar! Jakob är iaf snäll! Han säger att jag är duktig och att jag kämpar på bra, då blev jag lite glad. Plus att han har hjälpt mig lite idag. Och ska fortsätta imorrn.

Snart ska jag träna, får hoppas att det får mina hjärna på andra tankar. På i sommar och beach 07 :) Fast jag har ingen beach att gå till.. Sen ska jag kramas så om inte träningen hjälper har jag en reservplan. Om inte den hjälper så får jag väl helt enkelt gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback