måndag.

Efter världens värsta bakis-spy dag på länge blev det en like hemsk natt och dag på jobbet. Vaknade kl 3 och kunde sen inte somna om för jag mådde fortfarande illa och huvet gjorde så ont och kändes som ett helt berg som snart skulle göra hål i sängen. Och halsen gjorde mer ont än förra veckan. Går som sagt inte så bra att sova då. Släpade mig ändå upp för att ta mig till jobbet. Där skulle jag limma med en massa starkt silikon som man mår ännu mer illa av. Så vid 10 tiden tänkte jag gå hem. Men efter en liten promenad till lagrat och tillbaka i kylan blev det lite bättre. Har fått lekt med Concilium hela dagen med Yonas. Den här gången fick jag höra en massa intriger som händer på jobbet. Och det är tydligen min "kaffevecka" det betyder att jag måste spendera varje rast till att diska, plocka undan och kasta soper...
 
Men nu är det friskis som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback