måndag.

Idag är det måndag och den bästa måndagen på länge! Idag fick jag efter att Johan har skämtat åt det i tre veckor äntligen köra lastbilen på jobbet! Förstår ni hur lycklig jag blev imorrse när ingen hade hämtat mina saker på Pahléns i fredags. "Vill du fortfarande köra" Jag hoppade bara upp och ner och blev helt lycklig och tydligen helt röd i ansiktiet. Vilket inte kommenterades för lite. Dock lite krångligt var det eftersom man inte kunde skjuta fram varken stolen eller ryggstöder så jag fick sitta på kanten och hålla fast mig i ratten för att inte halka bakåt. Jag vill alltid åka runt i den med alla leveranser. Höll till och med tidsschemat för dagens jobb! Eller jag gjorde det typ fortare. Sen klippte Enis och Yonas upp mina kablar så jag är redo att köra på med resten imorrn. Det här gången ska inte Johan kunna klaga på mig!

Efter jobbet blev det en sväng till Ica. Unnade mig själv: fetaost, skagenröra, nuggets och mjölk! Plus att jag fick pappas revbensspjäll när vi kom hem :) Och efter en veckas uppehåll så är det snart dags för friskis igen! Ska inte öka på ryggen för den håller på att gå sönder totalt! Ska kräva massage ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback