onsdag.

Senast igår lovade jag mig själv att inte äta massa godis.. Kom precis hem från jobbet och sitter nu med världens största chippåse! Jag är fan sämst. Ost och julskinka står självklart också framme. Men nästa vecka ska jag börja på friskis :)

Idag var en lugn dag på jobbet.. Hade en pall med olika jobb och jag fick bestämma vad jag skulle göra av det och när. Eftersom Yonas inte var där och bestämde åt mig :) Satt i andra rummet idag. I löööv it! Radio på och så är det mycket varmare där! Sen blir det extra roligt när dom där inne snackar skit om chefen och dom andra! Radio Vallentuna är min nya favve kanal! Dom spelar asbra musik! REM, Dire Straits, Supertramp, Sommarnatt och ännu fler Camilla favoriter! Det roligaste är fortfarande när Hassan sjunger för oss. Idag blev det Dileva och något annat konstigt. Men ingen slår då han sjöng My love med Westlife och All by my self med Celine Dion!!!

Inatt är första natten på jag vet inte hur länge jag sover uan sovsällskap :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback