onsdag.

Idag jobbade jag över, har äckel mycket att hinna tills imorrn och jag har Johan på mig som en hök! Håller på med tre olika Pahléns jobb samtidigt och det går tydligen alderless för sakta. Vid lunch började jag nästan att gråta för jag kände mig så kass. Speciellt när jag gjort fel och var tvungen att skruva upp allt, montera om och skruva ihop igen. Som tur var var det bara 10 men det tog ju ändå sin tid.. Men när vi slutade blev Johan snäll igen och sa att det såg bra ut. Får väl se sen när han får tids rapporten..

Igår var jag bäst i hela Väsby för jag gick på Friskis för första gången på ca två år! Hade taggat hela veckan innan så det var inte alls jobbigt att åka dit, var mer orolig om jag skulle hinna efter jobbet.. Och när jag kom dit blev det ännu roligare för Åsa var där och jag hängde med och dog inte! Tycker till och med att det var för lite styrka. På fredag blir det skivstång och nästa vecka tre gångers träning igen! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback