onsdag.

Hemma idag igen och det är så fruktansvärt tråkigt! Sitter bara i soffan och zappar runt, jag får panik på det! Mår lite bättre idag, har fått dunder medicin av den dåliga doktorn. Jag och Johan hade ett sjuk möte i mitt kök igår då vi stod och jämförde våra olika mediciner. Min är dubbelt så stark och jag ska ta min två gånger mer än honom om dagen. Vilket betyder att jag vann på sjukskalan.. Om det finns någon sån. Jag är inte hungrig! Jag vill vara hungrig och jag borde vara hungrig för jag har bara ätit lite äggröra idag. 

Inatt drömde jag en himla massa. Jag fick barn så Adam och Alex var avundsjuka för jag bara satt med mitt barn i knät. Problemet var att jag alltid glömde bort vad ungen hette, ibland hette han Tomas och ibland Tommy.. Sen drömde jag att jag och Emma skulle göra något skammligt med Fyran men vi bangade för vi var för fega. Så det slutade med att jag gjorde det. Sen kom mamma hem fasst vi inte alls var hemma hos mig. Då bangade jag också eftersom jag hade pojkvän. Sen hade Annica världens största och coolaste studentskiva. Sen helt plötsligt var den på Mallis och jag hittade inte! Och bargatan var bargatan från Canoha i Brasilien. Tillslut kom jag rätt iaf och där var det massa Mallisfolk. Christoffer ville inte prata med mig för han satt med massa blondiner runt sig så jag blev sotis. Så jag gick dit och satte mig i hans knä. Sen började han gråta och sa hur kär han var i mig. Jag sa att han inte fick säga så eftersom jag hade pojkvän.. 

Jaa, det var minst sagt en händelserik natt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback