söndag.

Igår var precis en sån kväll jag ville ha! Vi åt middag jättetidigt, vid sex tiden! Sen kom Sus och hälsade på, vi satt i över tre timmar och tjatrade om deras semester och massa annat. Dom hade varit i Malaysia också, dit jag vill. Det var tydligen jättefint där. Men jag lär väl ändå aldri komma iväg dit.. Sen kom Johan för jag skulle tvinga honom att se på Moulin Rouge. Vid elva var vi tvugna att gå ner för att kolla. Satte aldrig på filmen utan somnade med mjukisar och allt efter 10 minuter. Lampan var till och med tänd.

Idag har jag i stort sätt sovit hela dagen, fattar inte att jag varit så trött eftersom vi somnade strax efter elva.  Vaknade vid 10 och såg klart på Moulin Rouge, vid halv ett gick vi upp för att äta frukost/lunch. Efter det gick vi ner och la oss igen. Somnade direkt och sov till halv fyra. Har precis duchat men känner mig inte direkt piggare.. Annica har också bllivit sjuk nu så hoppas att hon inte heller smittas..

Ibland känner man sig verkligen minst i världen, som man lika gärna skulle kunna vara på månen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback