tisdag.

Två dagar har börjat på det nya året.. Det är väl typ dom första dagarna som visar hur resten av året kommer vara.. Vi vet ju alla hur första vecka förra året var helt perfekt, underbar fast ganska knäpp och kaosig på samma gång och så blev väl i stortsätt hela året.. Hittills har jag kommit så här långt på det nya året. Vaknade efter en hej dundrandes nyårsfest kl 11 som en riktig fyllekaja. Full och glad gick jag tillbaka till Veronica för att städa. På mig hade jag Johans 10 år gamla gröna BSK mjukisar med en gul tröja samt en väst som gick ner till knäna och mina högklackade skor. Har aldrig skämts så mycket av att gå förbi en lekplats med barnfamiljer! Sen blev det en kaos bakisdag, "man får adrenalin, så man glömmer att man mår dåligt. Sen kommer det tillbaka efteråt" :) Så sant, så sant! Jag har också hunnit med en kaosnatt med noll sömn, en jättejobbig dag på jobbet och en sjuk pojkvän.. 

Slutsats: Hittills har det här året inte börjat lika skoj som förra. Men det kommer nog att ändras! Annars gör jag året perfekt! Man har ju trots allt inte jullov längre, det är ju då man hinner med såna där roliga veckor! Om man tänker efter så var sista veckan på året ganska lik den första.

Jag älskar Nyår och speciellt med hela det gamla SPB!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror inte att vi någonsin kommer ifrån att hur mycket vi än tycker att killarna svinar satan ibland, så är det ändå SPB som är bäst :p Fifan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback