tisdag.

Andra veckan i rad som jag blir sjuk på en tisdag. Tisdagar totalsuger. Igår mådde jag jättebra, imorrse mådde jag bra, kom till jobbet och mådde okej.. Sen gick det bara utför! Kunde bara jobba i en timme och under den timmen kommer jag inte änns ihåg vad jag gjorde. Antagligen inge vettigt. Ringde Löwet och fick tid till kl elva. Tills dess låg jag på en madrass i bastun, för den här gången förstod Johan att jag inte kunde jobba.. Urinvägsinfektion är det värsta som finns i hela världshistorien! Och läkarna säger inge vettigt, inte änns den här gången då det är typ 20 gånger värre än sist!  Blir hemma imorrn också, kan inte jobba så länge som jag har för ont för att gå.. Så blir jag stressad för jobbet, tänk om någon annan gör mina värmare! Framför allt, tänk om någon gör dom dåligt!

Så nu missar jag träningen igen! Plus årets första schlagerparty på lördag! Då kommer Tore och Anita med sina vildingar.. Dom var här två gånger i sommras då jag var på mallis, så det var ett tag sen. Jag och Annica kom iaf igår fram till att Adam & Alex inte är lika roliga nu när dom blivit äldre.. Tråkmånsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback