torsdag.

För några dagar sen skrev jag att jag tröttnat på mitt jobb, jag ångrar mig! Speciellt idag för jag har fått en massa beröm! Först av Yonas, han sa att det går snabbast när jag gör consilium så han skulle fråga Johan om jag kunde börja med Pahléns en annan dag. Det fick jag inte så idag kom jag äntligen igång på riktigt. Första delen är enkel sen får vi se hur det går. Lite nervös eftersom jag kan mest om det och jag kan i stort sätt ingenting om det.. Sen när jag skulle gå hem 16.50 hade jag och Johan den här konversationen:

- När stämplade du ut?
- Nyss.
- Jobbade du till nu?
- Japp!
- Bra, jag måste ju bara kolla så du sköter dig. Du vet väl att du aldrig kommer få sluta här, det blir inge pluggande för dig i höst!

Man kan ju inte tröttna på ett sånt jobb!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du kommer bli chef på HLM och jag kommer få sparken inom en månad :p

Postat av: Emma

Kul att du kommer bli chef på HLM och jag kommer få sparken inom en månad :p

2007-01-04 @ 18:03:51
URL: http://emloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback