torsdag.

Jag kan inte förklart hur glad jag är över att jag är klar med Pahléns jobbet! Men imorrn eller på måndag lär det väl komma några hundra till :( Tills dess sitter jag ensam i mitt lilla rum med Consilium lock. Ganska trist att sitta ensam i ett litet rum men jag lyckas alltid roa mig. Idag satt jag i 20 minuter och försökte komma på hur en dremel fungerar. Jag har alltid velat ha en sån, nu hatar jag den där apparaten! Skulle slipa kretskort, Johan gav mig direkta order utan att visa hur jag skulle göra, så det fick väl gå som det gick.. Eller hur man nu säger. Han är en konstig prick! Ett tag trodde jag nästan att jag skulle få lära mig köra truck, ska fråga imorrn! Sen så har jag gjort gubbar av koppartrådar. Snurrat höger, snurrat vänster och snurrat upp. Jättefina blev dom! En kille med en fotboll, en tjej med handväska och hår, en hund samt ett hjärna. Äckligt stolt är jag!

Snart blir det friskis igen! Fyra gånger i veckan, två medel och två skivstång som idag. Man måste ju faktiskt testa Håkans pass! Nya träningskläder inhandlades igår. Byxor, två linnen samt svettband. Jag och Veronica fick extra pris på dom av Peter som jobbar på Inter Sport för han tyckte att dom var så dyra. Han var jättesöt :) Så gå och kolla på honom alla flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback