tröööt!

Trots att jag älskar mina arbetskamrater och speciellt min Emloo så har jag börjat tröttna nu. Jag är bara trött hela tiden och orkar inte med någonting varken på jobbet eller hemma. På helgerna är jag helt död men partar ändå så jag följande vecka blir ännu mer död! Men i helgen ska jag och Johan upp till landet på lördag och hälsa på mamma och Sten. Ska bli mys! Vi ska äta hummer som dom fick över från nyår, basta och gunga i "madicken gungan" Jag tänkte även tvinga med honom till Nisses för att shoppa lite skitsaker :) Ikväll tänkte jag se på Bring it on men sen kom jag ju på att det är Grace på tv ikväll! Så filmen får vänta..

Tur för dig att du inte hade lunginflamation igen för då skulle jag slagit dig gul och blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback