måndag.

Jag och mamma försöker att få ihop hösten.. Eller rättare sagt planeringen till hösten. På fredag åker mamma och Sten till landet och är där tills jag åker till Thailand. Det vill säga att vi måste planera alla mina saker vad dom ska ta med till Hammarbysjöstad och vad jag ska packa till Västerås. Mamma har redan packat ner hälften av alla mina saker som jag nu måste packa om, samt alla mina saker hos pappa som jag ska packa. Jag har också en A4 sida lång lista på saker jag ska hinna inom två veckor innan jag åker. Jag måste också fixa studielån, bostad och sj kort! Herregud, vad jobbigt allt blev nu! Jag kan inte det här, jag är ju alldeles för liten!

Nu ger jag upp för dagen och går hem till min Johan för att bada bubbelbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback