onsdag.

Idag på mitt jobb ska ni veta! Fick vi tårta! Varför? För att jag ska sluta på fredag. I vanliga fall brukar ju den som slutar ha med sig och bjuda på fika men igår när jag och Johan pratade om fika så sa jag att det skulle va så mycket bättre om han köpte tårta till mig! Och tänka sig att han gjorde det! Choklad till och med, precis som jag bad om :) Sen höll han ett litet tal till mig som gick något i den här stilen: "Om det är någon som inte vet varför vi får tårta är det för att Camilla ska sluta på fredag. Så jag får tacka så mycket för den här tiden. Camilla är en av dom bästa möntörerna jag har sett på dom här 6 månader. Så tack tack, och lycka till i framtiden" Tänka sig att Johan, sura chef Johan köpte både tårta och höll ett tal för mig. Det skulle man inte kunna tro, glad blev jag iaf! Resten av eftermiddagen spenderade jag med att försöka hålla mig vaken. Imorrn ska Jacob och Yonas lära sig monteringen så jag kommer ha hjälp hela dagen och kan kanske ta det lite lugnt!

Jag tycker inte om att kolla på studentbostäder, dom är små, dyra och ser inte ut som jag vill! Och jag vill inte bo där borta helt själv, jag klarar inte av det. Jag har ju världens sällskapssjuka! Och jag kommer längta ihjäl mig varje dag efter dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag kommer längta ihjäl mig efter dig med, mills :p haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback