söndag.

I fredags hade vi en samla vuxenpoängs kväll! Vi hade parmiddag med Emma och Markus hemma hos mamma. Kalasnice var det, men efter att ha ridit på elefanter med eye toy blev alla trötta så det blev en ganska så tidig fredag. Lördagen följdes med en massa regn och tyvärr inge Gröna Lund vilket gjorde Johan jättedeppig, så vi låg i soffan till halv sju då vi tog tag i våra liv och åkte till Kista. Tänkte tidagare åka till Ikea (stängt), Barkaby outlet (stängt) och Heron City men det var inga andra som var på det förslaget.. Så jag shoppade upp min månadsbudget på rean, vilket trots allt gjorde min mycket lycklig! På 4/6 affärer fyndade jag :) Sen blev det Mc'Donalds middag i soffan till en hel mysko film, åter igen var vi panshisar och la oss vid 12.. Idag har det inte heller hänt så mycket, var iväg och köpte skor till Johan samt lunch och massa gottis till ikväll. Har hyrt "Natt på museet"

Den här veckan blir min sista på Hlm, vilket betyder att jag sen kommer ha all tid i världen, hela dagarna till att blogga! Dvs två veckor tills jag och Johan åker iväg! Ååååå, jag är så lycklig så det sprutar ut ur mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback