söndag.

Igår var det äntligen Grönalund dags! Var hur kul som helst och jag och Emma total vann över alla när vi körde radiobilarna! We will krock you, så att säga! Vi var dock inte så grymma på dansmattan som vi trodde. Gick bra på nybörjar nivå men när vi körde på standard kunde vi lika gärna stått stilla, kaos var det! Och så vann våra underbara pojkar ätligen gossedjur till oss. Vi gick och pekade ut alla nallar vi ville ha, så fick dom betala och spela. Och tillslut vann båda jättesöta apor som vi fick. Pierre och Tompa döpte vi dom till. Senare på kvällen började det ösregna så vi bestämde oss för att avsluta dagen och åka hem. 

Idag är det söndag så det händer som vanligt inte speciellt mycket.. Borde börja packa men jag vet verkligen inte vart jag ska börja, får ångest så fort jag kommer ner i rummet som är världens största bombnedslag! Funderar på att först packa allt hos pappa för att sen ta med det hit till mamma och slänga ihop allt. Måste till Ikea och köpa massa köksprylar också!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback