1 års dag!

Ååååå, vad igår var underbart!
Var inte jättefint väder så vi började dagen på aquaria och spenderade mer än en timme där inne. Sen gick vi till Djurgårn och satte oss på en liten och gömd brygga så ingen skulle kunna störa vårat firande. Drack massa skumpa och åt picknink där ost självklart ingick! Fåglarna har tokiga och samlades runt oss för att tigga mat. Vi hittade två favoriter som vi döpte till Bubben och Fluffis! Dom fick mina ostkanter, så alla åt lyx igår. Efter några timmar på bryggan begav vi oss några meter upp till en nyöppnad bar som hette Josefina, var hur fint som helst! Dom hade massa palmer och kuddar att sitta på, världens största utebar och dansgolv. Det kommer bli mitt nya stammisställe, iaf hela sommaren. Man borde dock ha något lite mer finare på sig än jeans, man kände att man var underklädd om jag säger så.. Efter två öl och cider lyxade vi med en taxi hem. Åt lite av pickniken som blev över och sen gick vi och lade oss efter en helt perfekt dag!

Jag älskar dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback