bloggar igen :)

JAg har försökt men jag klarar mig inte utan att blogga. Anledningen till att jag inte gjort det på länge är att tills största delen då jag vill blogga är jag inte vid en data, vilket är myclet jobbigt! För då går jag hela dagarna på jobbet och bloggar i huvet, det jag skulle skrivit om jag hft en dator. Så när jag väl kommer hem är jag ju tom, då har jag redan fått ut allt! Men nu när jag läste Emmas blogg rycktes jag visst tillbaka..
 
Jag fick et brev idag, från Västerås.. Jag kom in där jag sökt, efter betyg, personligt brev och intervju. Då känner man sig ju faktiskt väldigt duktigt. Men då blev allt också så jobbigt och verkligt. Att jag ska flytta och inte kunna vara med min älskling varje dag. Började nästan gråta idag på jobbet när jag tänkte på det. Men det är bara en timme bort så, det är ju faktiskt nära. Som med nattbussen från stan hem.. 

Nu när alla min nära och kära vt om det, till och med Veronica i Kina så kan jag skrika det högt.. Jag har förlåvat mig och jag är lyckligare än någonsin och jag kommer alltid vara så här lycklig med dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback