torsdag.

Nu har internet hos pappa bökat igen, men nu funkar det äntligen igen! Har varit en jättekort vecka denna vecka. Jag var ledig i måndags för att åka till Västerås på intervju på skolan jag sökt till. Gick nog ganska bra så det är bara att hålla tummarna! Sen blev det jobb som vanligt i tisdags men blev följt av sol, bad, grillning och drinkar med Åsa och Johan!

Igår var det Sveriges nationaldag så då fick man vara ledig igen. Vi gick upp vid 10 och slängde oss i solen och färg fick man vill jag lova! Speciellt Johan som inte smörjde in sig någonting. Sen åkte jag och Åsa in till stan för att äta i Kungsan, bakade potatisar drängta i skagenröra blev det. Sen på väg till Djurgårn såg vi, turmkåren! Vi stod berädda med kameran och såg vår lilla Anders som dock inte var så liten i sin fina uniform trummade förbi. Vi skrek av glädje så vi säkert överröstada alla trummorna och några fler! Sen gick vi med dom ända bort tills vi skulle svänga av. Det blev en cider på Josefina innan vi såg Kungen åka förbi och hemfärd.
 
Idag är det en läskig varm torsdag och jag med min solbränna kan inte ligga ute i solen :( Måste nog vänta till helgen.. Har varit otroligt segt på jobbet och folk försöker övertala mig att inte sluta i juli. Men det ska jag visst göra så jag kan ligga ute och njuta såna här dagar! Ikväll blir det inspelade tvprogram, ost och sova tidigt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback