9 månader idag!

Jag kan verkligen inte tänka mig vad jag gjorde om kvällarna när jag inte hade träffat dig. När jag inte stressade ihjäl mig när jag kom hem från jobbet för att få träffa dig så fort som möjligt. Kan det verkligen vara möjliget att jag sov helt själv i min säng?! Jag hatar det verkligen, jag är beroende av att ha dig bredvid mig om nätterna. Men speciellt på mornarna då en minut känns som tio då vi bara ligger och kramas. Jag älskar det! Och vad hade man att se fram emot varje dag i skolan när man hade tråkigt? Jag verkligen inte tänka mig att inte vara med dig. Och om jag flyttar för att plugga i höst betyder det ingenting, vi ska vara lika mycker vi för det om inte ännu mer! Hela terminen, hela året, hela året efter det och en evighet till! Jag vet att det går! Jag kan verkligen inte förklara hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag tror på oss. Som jag sa till dig idag kommer jag ibland att tänka på gångerna som var jobbiga förrut, speciellt den gången jag gick ifrån dig vid bussen. Jag jag fattar att jag kunde vara så dum i huvet att göra det. Jag vet att det är länge sen och att det inte har någon betydelse idag då allt bara är perfekt. Men jag fattar bara inte för idag finns det inte en chans att jag skulle gå ifrån dig. Älskar dig mer än vad jag förklara!


Times is hard
And things are a changin'
I pray to God
That we can remain the same
All I'm trying to say is our love don't have to change
No it don't have to change


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback