fredag.

Jag känner mig så otroligt lat idag! Jag orkar inte göra någonting. Tänkte ta bussen till Centrum efter jobber för att köpa mina super söta skor jag hittat, som visserligen är ett par sommarskor men jag vill ha dom! Men sen kom jag på att jag sen skulle vara tvungen att ta bussen hem också. Så jag skippade Centrum och tar det imorrn innan friskis imorrn. Hoppas att dom finns kvar, annars för dom beställa ett par som dom gjorde med Annicas skor. Anledningen till att jag redan är hemma och redan hunnit trycktesta 100 värmare på jobbet är att jag kom på en ny taktik idag. Smart att komma på den idag och inte i tisdags för då skulle jag varit klart tidigt igår! Och bossen skulle inte gnällt lika mycket. Men, men man kan ite alltid vara lika smart.

Kvällsplaner: Ligga hemma i soffan med pappa och äta en massa chips, dricka cola och se på film :) Dvs. Efter skivstångspasset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback