fredag!

Idag är det fredag! Känns som att det borde ha vart det för länge sen, jag har levt en dag före hela veckan. Idag jobbade Emma hos mig och vi lekte en favorit i repris "K-leken" Bokstävet som S, M, F och P användes. leken går helt enkelt ut på att man säger varannat ord på den valda bokstaven. kalaskul är det! Jag vann för bästa ordet: Ståfräs! Haha, jag tycker att palestinashal också var ganska bra påkommet! Sen blev det Väsby runt flera gånger. För när jag kört ner till Centrum kom jag på att jag ville ha Emma med mig så jag åkte och hämtade henne :) Det handlades en klänning (som troligtvis är en tröja) och ett par skor till ikväll. Då vi ska ut på riktigt! Vi ska dansa också, eller det är iaf planerat..

Det här en en kalasbra fredag och snart får jag prata med min älskling för han slutar snart :) Tänkte köpa blommor och överraska han på jobbet men mina pengar tog slut i Centrum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback