jävla skit eftermiddag!

Idag har jag en hemsk kväll! Eller det är värre än så, jag typ exploderar av ilska! Och allt började hos frisören! Jag skulle toppa mig lite och gör dom någonsin som man säger?! NEJ! Han klippte av mig halva håret så nu går det inte ens till axlarna! Och lugg vägrade han att klippa. Så i veckan ska jag träffa Veronica så ska hon få göra det. Sen ska jag gå till honom och säga "Ta dig i arshlet, här ser du hur fint det blev!" Det började med att han vägrade tvätta håret sen var han bara sur och sa ingenting förrns jag skulle gå.. "Du borde klippa dig oftare" Aaaa, jag blir tokig! Sen när jag gick därifrån föll världen över mig! Det spelar verkligen ingen roll vad jag gör! Kort hår, långt hår, lockigt eller rakt. Jag ser alltid ut som en töntig 15 åring! Det suger ju när man snart ska fylla 20! Jag känner mig som den fula ankungen! Ful i håret, rumpan e för liten, magen och mina muskler har försvunnit och vägrar att komma tillbaka och det över magen ska vi inte ens prata om. Allt är bara fel idag! Och jag är trött på att vara ute när alla alltid är jättesnygga och jag är trött på att ha skitsnygg syrra som passar i allt kläder i världen. För det första kan jag inget om kläder så jag vet inte vad jag ska ha på mig, sen när jag hittar något fint som ska vara lite av modet ser jag bara urlöjlig ut!

Och snart ska jag åka in till stan och hämta min snygga syrra från träningen.
Johan kommer få en jobbig kväll med mig!

Får se om osten gör mig på bättre humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback