jobbet..

Idag hade jag en katastrofdag på jobbet. Det sista Johan sa till mig innan jag gick hem var "Vad har du gjort i 9,5 timmar?" Då känns det verkligen som att man inte har gjort ett piss. Men det har jag ju, 50 lampor från scratch det är bara han som tror att man hinner med 100! Idiööööt! Jag vet! Höj priset på sakerna så slipper dina anställda stressa ihjäl sig och dampa hela dagarna. Jag fattar inte! Jacob är iaf bäst han säger bara att jag ska skita i allt han säger och att det blir klart när det blir klart. Kalasbra tycker jag!

Sen är det så att alla på mitt jobb är hårdrockare, eller dom flesta är det.. Sen sitter dom hela dagarna och klagar på mix megapol som dom själva har satt på. Dom klagar ju till och med på Cara mia och The Ark! Igår satte Tomas på sin sterio så fick vi lyssna på Korn hela eftermiddagen och det var det värsta jag har varit med om! Idag fattade dom äntligen att man kan lyssna på Rock Klassiker, dom är ju bäst! Och Peter mobbade dansband och Arvingarna idag, då satt jag i mitt hörn och kokade av ilska! Han gick runt som en tönt med sin låtsas gitarr och töntade sig "Men Lassa Stefans är det värsta jag har hört" sa Lotta. Hallå, vi lyssnade på Korn igår och har du änns hört "Jag vill inte ha dig" Ibland passar jag verkligen inte in där, eller typ aldrig..

Jaja, ikväll är det iaf Grey´s. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback