knas torsdag!

Idag har jag varit helt lost hela dagen, som om jag vore i en helt annan värld. Det började med att jag helt enkelt bara hade jättetråkigt! Sen satt jag och tänkte hur skönt det snart skulle bli med 2 rasten eftersom det då bara är 2 timmar kvar av dagen. Sen så började jag tänka på lunchen och på var jag hade ätit och jag kom verkligen inte på det. Sen kom det upp "Entrecot! Som jag inte har ätit än?!" Klockan var nämnligen halv elva och jag hade precis ätit frukost. Men när jag satt där trodde jag verkligen helt stenhårt på att klockan var två och att jag redan ätit lunch, helskumt! Senare skulle Jacob visa mig nya saker, och jag går helt fel sen när han ropar på mig att jag skulle komma dit stod jag bara och glodde. När jag går dit säger han "Ska du inte ha en stol?" Och då blev det kortslutning på riktigt. Jag hade fyra bord omkring mig och sex stolar hur ska jag då välja vilken jag ska ta när jag inte fick ta dom vå första jag ville ha?! Sen skulle vi limma saker och efter att först ha glömt min vagn ställer jag den precis intill Jacobs "Blir det inte väldigt trångt för dig om din vagn står precis bakom min?"  Som sagt har jag varit helt lost.

Sen åkte jag och pappa till banken för att fixa lite internet konton och vad är det jag ser?! Killen på banken har precis samma tangentgrej som jag ha byggt hela dagen! Dom förföljer mig! Det var iofs ganska festligt att tänka att förmodligen Marianne eller Jacob gjort den..

Nu när jag missat träningen ytterligere en dag har jag ingenaning om var jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback