lördag.

Jag tycker inte om att skriva sura och negativa inlägg, jag är inte sån egentligen det liksom bara blir så ibland.. Lykades iaf få upp mitt humör igår. Hämtade Annica från stan och fick prata lite strunt, det visade sig att mig frisör igår hade klippt henne också och vägrat klippa lugg på henne också! Haha, han kan helt enkelt inte det är ju ända förklaringen! Sen hämtade vi upp Johan som total lurade mig och Annica att det inte var han som gick mot bilen och svägde in på en annan gård vilket gjorde oss väldigt förvirrade. Annica bröt ihop av skratt, ibland har hon väldigt konstig humor.. Väl hemma fick jag äntligen dricka lite viin och äta upp en hel, jättegeggig ost! Sen kollade vi på Welcome to Sweden som är helt stört kul! Sen blev det godnatt och nu har jag fått det lördags obligatoriska :) Nu vill jag ha en drink, nen jag måste vänta till 4 för jag och Johan ska till centrum en runda efter han har spelat innebandy. Det skulle faktiskt jag också vilja göra men jag måste nog ägna några timmar åt mitt hår..

Här skulle jag skriva en ps kommentar men jag har glömt bort vad det var nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback