måndag.

Efter en absolute fab helg på landet i Dalarna är man hemma i lilla Väsby igen. Känns ju ganska trist. Fab 5 och vår nyaste medlem Shapour röjde sönder smedjebacken. Började fredagkvällen men att köra fast bilen i en snödriva 200 meter från stugan. Tog hjälp av alla snälla dalarna grannar. Sen blev det tok mycket party som fortsatte långt innan tolv på lördagen. Köpte en engångsgrill och grillade korv på isen. Sen bastu, ännu mera tjejsnack och schlagerparty såklart! På söndagen var man inte lika pigg så Åsa fick äran att köra hem oss. Och jag blev åksjuk för första gången på flera år.

Väl hemma gick jag och Johan på lång promenad på isen, tikmysigt! Ska försöka låna mig ett par skriskor´så vi kan åka lite också! Sen blev det massa smält ost i sängen tillsammans med One Tree Hill och sen Playa solen såklart! Hemgång till min tredje hem där jag somnade i Johans knä efter att ha sett en kvart på filmen han tjatat om i en vecka. Sen kändes natten jättelång som att den aldrig tog slut, underbart!

Min dag på jobbet vill jag inte prata om för då kommer alla tårar jag hållt inne hela dagen. Började helt okej, inte så spännande. Sen hjälpte jag Jacob och fixa med massa elskåp och kablar som var ganska kul. Sen kom Johan och förstörde allt. Jag ska vara på Pahléns hela dagen imorrn för jag ska vattentesta 500 elvärmare eftersom jag gjort fel på testet förrut. Och så går han och total mobbat mig och bara skrattar. När jag sa att jag skulle kunna börja gråta tyckte han bara att det var ännu roligare! Jag känner mig verkligen sämst i världen, och jag hatar att känna så!

Nu ska man väl orka med friskis efter en veckas uppehåll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback