måndag.

Idag har jag varit pigg hela dagen! Första natten som jag sovit bra på länge utan att ha varit full, jag menar då kan man ju sova i år.. Var äntligen tillbaka på HLM idag där jag genast fick börja på nya vippor. Kört massa lastbil har jag också gjort. Och smidig som man är så skrev jag ut karta över helt fel sida av Täby då jag fick en propp i hjärnan och trodda att "J" på kartan var dit jag skulle. Det är en tågstation! Men vägbeskrivningen jag fått av Rolf räckte som tur var. Sen blev det Pahléns och Ohlsbergs :) Jag börjar bli en riktig hejare på pallvagn och lastbil! Pratat med en döv stum gubbe har jag gjort också, gick hur bra som helst faktiskt. 

Snart blir det hurt hurt på friskis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback