och förresten!

Jag vill verkligen ha min kamera! Men dem ligger i väskan i hallen och jag orkar bara inte gå dit! Plus att Dori äntligen har somnat i mitt knä så om jag väcker henne kommer hon bli galen igen. Är det bara jag som har följade problem med min katt?: Hon vill skicka på allting! På dina händer, armar, fötter, strumpor, tröjor. Men bara när du har kläderna på dig såklart.. Det är faktiskt ganska frustrerande att hon ska slicka på händerna när jag ska äta mina teeny weeny korvar! Haha, en gång så slickade hon Johan i näsan!!! : )

Idag har jag planerat exakt allt jag ska köpa till Johans lägenhet och exakt hur jag ska göra, det kommer bli så himla fint! Fasst jag behöver nog lite bär och flytt hjälp. Det är ju totalt onödlig att ha så himla stökigt i en sån fin lägenhet! Damsög igår!

Kloning igår, min käke är totalt död! : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback