onsdag.

Var på Pahléns idag igen, finns inte så mycket att säga förrutom att det var skittrist! Men jag åt iaf en banan till!
 
Idag verkar det som att hela världen inklusive  mig själv har glömt bort mig. Förrutom Emma och Sten såklart som troligtvis slog lite i kalendern och såg att jag hade namnsdag idag! Tack :) Då brukar man väl typ få något! Choklad av mamma och 100 kornor av pappa. Det är grejer det! Har precis testat min nya räk och skaldjurssoppa, inte alls lika god som jag hoppats på. Tur var väl att jag märkte det ju och inte på lunchen på jobbet då jag inte skulle haft någon annan mat. Kanske blir godare med räkor och fisk. 

Idag har jag planerat städdag hos Johan :) Han är dock inte lika positiv som jag. Så här är iaf planen. Jag diskar eftersom han gör det 100 gånger saktare än vad jag gör. Han får fixa alla hans kläder och övriga saker som ligger i HELA lägenheten! Samt rensa och kasta allt skräp. Jag städar badrummet för det är viktigt att det blir helt frächt! Sen så har jag inte bestämt vem som ska damsuga men det lär nog bli jag. Men det gör ingenting eftersom jag vill ha ett fint tredje hem!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback