onsdag.

Vet ni hur det känns när man är på världens blogghumör och bloggen segar så mycket att man inte hinner skriva för att man ska iväg? Det suger iaf för så har det varit hela veckan för mig och nu kan jag ju inte komma på något av allt det där roliga jag skulle skriva förrut.

Igår hade jag och Veronica en ölkväll på Dovas, hur nice som helst! Man borde gå ut och dricka öl oftare mitt i veckan! Fast trött dagen efter blir man ju helt klart, och godissugen! Så det var ju tur att jag hade godispåsen i väskan! Christoffer var uppe i Stockholm igår så vi skulle in och äntligen få träffa honom igen. Men han hann inte för hans konsert var sen så han hann inte änns se klart, stackare! Fast det är minst lika synd om oss som missade dig. Men vi hade det trevlig ändå. Det svåraste som finns är nog att gissa folks relation till varande när man är ute. Men vi kom fram till att dom som satt vid vårat bord antagligen dejtade. Efter några öl åkte vi hem och jag höll Johan vaken i en halvtimme med mitt pladder. Sen somnade jag på världens bästa arm och vaknade precis på samma ställe på morgonen. Det har typ aldrig hänt..  

Det här är veckan roligaste citat!

"Hon är 18 och ska fylla 20"
"Du får ju springa mellan vattenstrålarna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback