söndag.

Efter att ha varit borta hela helgen sen i fredags så jag jag hemma igen. Måste ju få lite mat i kroppen! I fredags var vi på Claras som till största delen är svart. Kan inte komma på något vi gjorde eller något vi sa eller pratade om. Det känns som att jag lika gärna inte skulle varit där. Hel skumt! Jag och Shappan fick ta fel nattbuss hem och fick springa över motorvägen. Och jag frös lika mycket som sist när jag sprang den vägen hem. Sen (om jag inte har drömt det) så gick vi genom en konstig tunnel hem vid Infra som jag inte visste fanns. Möttes iaf av Johan då vi var tvugna att sova på en madrass i vardagsrummet hos hans föräldrar för att Jocke hade total deckat på  vägen hem och hade blivit buren dit. Inte jättemysigt men vi fick iaf jättegod frukost av Alf :)

Sen igår skulle vi som sagt leka kära inne stan. Men något super vårväger var det ju inte så vi skippade promenaden i Gamla Stan samt Nybrokajen med varmchoklad. Får bli en annan gång! Jag inhandlade det sista plagget som min garderob behövde för att vara en komplett vårgarderob, cityshorts! Visserligen skulle det behövas lite mer men nu får det vara nog ett tag! Sen letade vi efter en resturang och hittade ett litet, mysigt ställe med kanongod mat! Oxfile, gratäng och BEA!! Bio skulle också tittas på och fy satan! Blood diamond är den bästa filmen som jag sett på jättelänge. Så bra, bra, bra, bra och hemsk! Jag var nästan Mutti upprörd när vi gick därifrån. Johan var inge rolig att diskutera med för han tyckte inte alls att den var lika bra som jag. Och som alltid kommer man helt fel till tåget och får vänta i 20 minuter plus att det var 10 försenat vilket betyder att man inte kommer i tid till bussen. Fick vänta i 30 minuter i Väsby så vi passade på att ta ett kvällsmål på Sibylla. Jag åt då beasås för femta gången sen i onsdags, nyttig som ett svin är man. Sen blev Johan jättedålig på väg hem och efter att ha sett dom sista 15 minutrarna på Dirty Dancing 2 somnade vi och sov i 10 minuter. Sen har han spytt hela natten och hela förmiddagen. Min älskling har fått matförgiftning!     

Nu ska jag äta klart och sen ska jag tillbaka och ta hand om min sjukling!

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är faktiskt inte riktigt cityshorts.. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback