söndag.

Idag när vi kom hem så började till min förtjusning precis desperate housewives, fantastiskt! Johan tyckte inte att det var lika fantastiskt så han utnyttjade mitt vackra internet och satt vid datorn ist. Sen joinade jag honom så kollade vi på Arlands Jets higlights och en massa andra från NFL. Jag tyckte inte riktigt att det var lika roligt som Desperate men ganska coolt, dom är ju grymma i USA! Tänk om du inte slutat spela älskling då vet jag att du hade spelat med dom idag! :) Sen åkte vi för att tvätta bilen till mamma. Det var fyra bilar framför oss vilket betyder väntan i en timme! En timme! Sen blev det tyvärr Donken idag igen..

Efter idag ska jag sluta äta godis! Endast en vecka i månaden är tillåtet, annars avlider man ju den veckan! Och chips och cola intag får endast göras på helger, ska se hur länge jag håller ut.

Ikväll tänkte vi se på Saw 2, men varken Emma eller Uno böna är inte inne på msn och jag orkar verkligen inte prata i telefon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback