super taggad!

Åååå, vad jag älskar traktoriserade Cara Mia! Helt klart månadens bästa låt, det ska gå på repeat imorrn på jobbet så jag kommer på fredags mood! Fast jag ska ju iofs inte göra något speciellt. Typ hämta Annica från dansen vid tio, det suger! Eller det är skönt att åka bil när det är mörkt och sent men inte en fredag. Då ska man antingen gå ut och parta eller mysa och om man myser vill man inte ha ett avbrott på en timme juuu.

På lördag blir det iaf Västerås och som jag sa tidigare idag har jag varit där uppe utan att en himla massa alkohol har varit inblandat, så det lär bli skaj! Jag tycker att jag, Annica och Johan kan sitta i ett hörn och supa satan men jag vet inte riktigt om Annica var så på.. 

Jag är allti på! Och nästa helg blir det grillparty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback