tisdag.

Idag var min första dag på Pahléns av troligtvis tre. Det är himla pittråkigt att vattentesta dom där värmarna! Och inte ens två pall hann jag med, men fick iaf upp lite speed på eftermiddagen som förhoppningsvis sitter kvar tills imorrn. Men jag blev räddad av att dom slutar kl fyra, en fruktstund kl ett (jag åt en banan och fy satan vad god den var) och såklart def leppard. Har lagt in nya skivan på mp3 så jag håller på att lyssna in den. Dom fick doch 10 minus poäng då jag la märke till att dom gjort en cover på Blondies "Don't leave me hanging on the telephone" Den var visserligen allt annat än dålig men man gör inte så med en redan så perfa låt tycker jag!

Eftersom jag redan är hemma så hinner jag äta innan friskis kl 6! Sen blir det Sonic, Desperate Housewives och för hoppningsvis lite onyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback