tisdag.

Ikväll ska jag och Johan äntligen sätta oss ner och kolla runt och besluta lite om vår sommar resa! Ååå, var jag har längtat efter denna dag. Planeringen är ju halva nöjet! Har hittat ett super erbjudande så får se om det finns platser kvar, sen ska jag försöka klämma i Vietnam på något hörn :) Så underbart, jag vill verkligen åka nu på en gång! Får stå ut med några månaders väntan.. Vet du att jag typ älskar dig ännu mer under äckelveckan, det skulle man inte kunna tro. Men du är faktiskt för söt när du lägger fram tio kartor med alvedon om jag vaknar och har ont. Eller när du ligger och klappar mig på magen, den mår så bra då :) Och överhuvudtaget när jag varit sämsta sällskapet och somnat på soffan när du bär in mig till sovrummet och alltid säger "Jag har fyllt på nytt vatten till dig" innan du lägger dig bredvid mig och är bästa sovsällskapet i hela världshistorien!

Jag tror nog att jag har lite vårkänslor i kroppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback