torsdag.

Idag är det torsdag fast det har typ känts som fredag hela dagen. Antagligen för att jag har planerat hela dagen utantill. Det viktigaste, strunta i lunchen och sluta redan kl 1! Idag åkte jag en tripp till Alab, dvs till pappas jobb för att hänta massa saker. Så jag satt och tittade på medans han lastade på sakerna till mig, det är väl det minsta man kan begära av sin far :) Sen blev äntligen alla 1000 påsar färdig packade "Du är ju bäst! Fast det kanske man inte ska säga högt så du blir så kaxig" Fick jag som svar av Johan. Sen hade jag inget att göra den sista halvtimen, men det verkade ingen annan heller ha. Rolf la sig i en pall för att se om någon skulle märka något. Då blev det att vända sig åt andra hållet för att inte slänga sig ner på golvet av skratt. Ibland kan dom vara roliga på HLM också! 

Så här lät det när jag skulle fråga om jag kunde få arbetskläder.

- Jag vill ha ett par jobbbyxor!
- Nej, vi i ledningen pratade om det 
  där förrut och vi tycker att det är
  bäst om du går utan byxor.
  Eller i en sån här liten kjol.
  (så låsades han gå omkring i klackat och kjol )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback