torsdag.

Det blev ingen jättestädning igår som jag hade planerat. Jag och pappa åkte till Obs och storhandlade, äntligen! Vi har skjutit upp det i en månad så vi har i stort sätt inte haft någon mat hemma. Det känns så underbart att kolla i frysen och kunna välja vad man ska äta. Men som alltid när vi handlar på Obs blir det också. Två kakpaket, tre chipspåsar (igår 4!) och massa glass till Annica. Jag kommer aldrig att överleva min nyttiga period som jag ska försöka starta vilket år som hels nu. Men, men  det är väl inte hela världen för jag har ätit tre bananer i veckan, imorrn fyra :)

Hann iaf diska igår så jag ska dit snart igen och fortsätta städa innan han kommer hem. Måste ju överraska lite också, fast mina överraskningar brukar ju inte gå så himla bra.. Sen när allt är städat och fint blir det mysmiddag med fiskpinnar och pulvermos, jag tycker iaf att det är gott!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback