Västerås.

Igår var det Västerås för hela slanten, hur kul som helst. Iaf för oss som är vana med hur det är i där, vet inte riktigt om Johan tyckte att det var lika roligt. Västerås innebär i stort sätt fest, fest, fest och massa sprit.. Och så vart det även denna gång och som alltid en massa dans i köket till samma gamla skivor. Adam och Alex spenderade kvällen i sina rum vid datorerna, dom var mycket roligare att leka med förrut! Efter att jag , Annica och Johan haft en lång diskution om vart nötter växer och frågat dom andra runt bordet så utbrister Annica "Så jag kan gå ut i skogen och plocka hasselnötter"  Herregud, jag säger då det! The Väsby Crew partade i köket och shottade massa lakritsshot och drinkade medans dom inte lika roliga gästerna satt uppe och gaggade. Sen när jag var som partygladast var Annica och Johan trötta och ville inte dricka något hur mycket jag tjatade så då gick vi och la oss.

Jag och Annica har kommit fram till en hemsk sak.. Vår mamma är mer lättpåverkad än vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback