fredag!

Eftersom jag jobbade över till kva över sju igår förtjänade jag att sluta kl 12 idag :) Hade inte tänkt göra det men det fanns helt enkelt inget mer att göra. Alla Pahléns produkter är klart och ivägskickade vilket betyder att det kommer bli jätteslappt på måndag om inte Jacob får massa nya saker idag. Fick lite panik på mina två hjälpredor idag, eller en av dom. Jag fick bita mig i tungar närmare 30 gånger för att inte snäsa något elakt till honom. Då bestämde jag mig för att det var dags att ringa Emma för att prata ut, efter kändes det bättre! Tur det. Sen gick den ena hem eftersom han jobba länge med mig igår, den jobbiga skickade jag upp till lagret för att fixa där.

Blev rallyvägen hem men den var helt enkelt inte lika rolig utan fredagsflum sällskap. Blev inte ens roligt i berg och dalbane guppen :( Lite misslyckat. Kom hem och det stank rent ut sagt skit! När jag öppnade mikron för att fixa lunch märkte jag varför. Pappa hade värmt kycklingen för länge igår då han antagligen skulle fixa kyckling och curry. Så det blev att spruta förmycket parfym i köket så det stank av det ist, nu står dörren vidöppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback