luuuugn fredag!

Ikväll är nog första fredagen på evigheter då jag bara ska ligga hemma. Plan nummer ett var att gå ut men alla var helt döda så det blev inget. Plan nummer två när vi märkte att ingen orkade var att ha en tjejkväll i soffan med chips och läsk. Var ännu längre sen vi hade en sån! Men efter allt strul med Emmas och Veronicas flygbiljetter till Thailand så måste dom spendera kvällen på Arland. Stackarna! Men allt löste sig och jag är överlycklig för deras skull, tänk vad hemskt att behöva ställa in 6 månaders planering! Fyyyy faan! Så det blir nog ingen get together innan dom lämnar detta kalla trista land för jag kommer typ somna om 5 sekunder.

Imorrn blir det heldag inne i stan, Skansen framför allt! Sen om jag har tur orkar Johan gå på en liten shopping runda med mig för jag har ett shopping begär just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback