måndag.

Ibland tycker jag att det bara är jobbigt att blogga, som nu. Och då förstår jag inte riktigt varför jag gör det, det känns typ som ett måste. Idag gick det jättefort på jobbet, antagligen för att jag var ute och körde större delen av eftermiddagen. Var hur kul som helst för det var jättelänge sen jag körde. Dessvärre blir det ju stressigare imorrn då..

Om jag har tur hittade jag precis ett kanon erbjudande på flygresor till Malaysia. 6000 kr till Penang som ligger precis intill Lankawi, hoppas att dom svarar snart och säger att det är så billigt som jag tror! Det skulle ju vara lycka gånger 1000! Den 1 juni ska jag äta Gallerian brownies :)

Jag får inte tag på Veronica så det verkar inte bli något träning ikväll, är ju sjukligt trist att träna själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback